Fuerteventura dag 5

17/3 2001

Idag har jag mest tagit det lugnt. Jag lyssnade på en föreläsning om basal kroppskännedom med Cecilia Kalla.

Drack vatten, åt mat, vilade… Det var varmt och soligt! Sedan tog jag ett svalkande dopp i poolen och var med på Aqua Aerobicsen som de har här.

Sedan var jag faktiskt med på ”Stretch & Relax” Välbehövligt, för stretchat hade jag inte hunnit med.

På kvällen hade vi sunset beach nere på stranden. Mingel, dryck och lite party innan vi knallade iväg bort till fiskrestaurangen. Om jag äter fisk? Vääääldigt begränsat, men de hade annat också, så jag åt faktiskt kyckling nuggets. Mycket godare än de som de serverar på McDonalds! =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0