Fuerteventura dag 4

16/3 2001

Morgonen började med en föreläsning om mat. Vissa saker kan jag hålla med om andra saker är bara ”blaj” i mina öron.

Jag fortsatte sedan med ett spännande träningspass –Bollywood aerobics. För första gången i mitt liv och första gången på Playitas.


Sara laddar inför Bollywood-aerobicsen

Lite senare var det dags för Showdance och jag hade chansen att ”ta igen” något jag gick miste om för flera år sedan. En dansuppvisning!
Det var 2002 när jag var med i en dans & drama-grupp på fritiden. Vi skulle ha uppvisning och min mamma förbjöd mig att vara med. Jag var ju så mycket större än alla andra och skulle se ut som en sugga med en massa kultingar runt. Mammas ordval, så det får hon stå för.
Idag fick jag vara med från början till slut och ja, vi fick ju lite publik där på slutet också.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0